Klachten en retourneren

Klachtenafhandeling

Bij Nuts & Delights draait alles om tevreden klanten, mocht u onverhoopt toch een slechte ervaring hebben met onze service verzoeken wij u om ons te informeren. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Bij Nuts & Delights streven we ernaar om ingediende klachten binnen twee werkdagen te beantwoorden. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Nuts & Delights binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Retourneren kan onder de volgende voorwaarden:

De koper heeft het recht op een afkoelingsperiode van 14 werkdagen na levering van de goederen. Dit betekent dat de koper de goederen binnen deze periode mag retourneren aan Nuts & Delights. De verzendkosten en de risico’s die hiermee gepaard gaan, zijn voor de koper. Wanneer de koper goederen retour wil zenden, moet dit vooraf gemeld worden, zodat wij hiervan op de hoogte zijn.

Het product mag niet door u aangewend of beschadigd zijn; het product mag geen gebruikssporen of uiterlijke veranderingen vertonen.
U mag het product slechts in die mate uitpakken en gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden.
Uit hygiënische en veiligheids- overwegingen kunnen wij géén geopende retourgoederen accepteren.
U stuurt het artikel op eigen kosten terug. Ongefrankeerde retourzendingen worden door ons niet geaccepteerd, kosten hiervoor komen dan ook voor rekening van de verzender.
U dient artikelen die worden teruggezonden, indien mogelijk in de originele verpakking en in een zo oorspronkelijk mogelijke staat van het product met bijsluiten van een kopie van de factuur en een duidelijke omschrijving van de klacht te verzenden aan:

Nuts & Delights
Hoofddorpplein 23
1059 CW Amsterdam
Nederland

Artikelen zonder kopiefactuur worden niet in behandeling genomen.

Zendingen onder rembours worden niet geaccepteerd.

Nuts & Delights brengt geen kosten in rekening wanneer een zending wordt geretourneerd, wel wordt na het ontvangen van de retourzending, de zending gecontroleerd. Als de goederen of de verpakking incompleet of beschadigd zijn zullen hiervoor kosten in rekening worden gebracht aan de koper. Deze kosten worden dan in mindering gebracht aan het te restitueren bedrag. Restitutie van het orderbedrag geschiedt binnen 14 dagen na het ontvangen van de retourzending en is alleen mogelijk via een bancaire of girale overboeking. Indien een bestelling niet binnen 30 dagen na bestelling bij de koper is afgeleverd heeft de koper het recht de bestelling te annuleren. Dit geldt niet wanneer er afwijkende levertijden besproken zijn.

Kostenindicatie retourzendingen:

U kunt uw pakket bijvoorbeeld via PostNL retour zenden. De kosten hiervan bedragen binnen Nederland ongeveer € 6,95 (max 10kg)